Nya tag! (igen)

Ja, nu är det dags att ta nya tag och skärpa till sig, eller hur?!

Imorrn ska jag påbörja en ny detox i kombination med en 3-veckor kickstart som jag gjorde för exakt ett år sen. Mitt mål är att ta bort de sista 10 kilona före jul!
För information om detoxen kan ni gå in ock kika på det inlägg jag skrev på gamla bloggen för 1 år sedan: http://cajjotgi.blogspot.com/2010/10/detox-och-spenatsoppa.html

Jag ska även försöka skörpa mig och skriva mer här. Nu kommer ni att få uppdateringar om mina framgångar/bakslag och funderingar mer regelbundet och iaf minst ett recept i veckan, låter det o?

Just nu har jag inte så mycket att skriva, jag har "slappat" lite de senaste veckorna, delvis pga sjukdom och har inte ansträngt mig alltför mycket varken i matväg eller träning. Men nu, som sagt, blir det tuffa tag igen!

Vi ses om några dagar, när jag har nån uppdatering att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0