Orkeslös...

Just nu går det faktiskt inge vidare bra för mig. Jag är trott och har ingen ork till övers alls. Jag har jättemycket värk, speciellt i mina höfter, vilket gör att jag inte tränar tillräckligt mycket eftersom det gör ont.
Som om inte det va tillräckligt så är sockersuget värre än någonsin och trots att jag vet att det bara är för att det är "den tiden i månaden" och för att jag är trött så har jag varit slarvig och gett vika flera gånger den senaste veckan.

MEN! Jag har ingen annan att skylla än mig själv om jag inte uppnår resultat. Så nu har jag några dagar när det inte går som det ska och jag låter det vara så. Jag vet att jag har mycket kul att se fram emot den kommande veckan och jag vet att jag kommer att vara piggare och må bättre efter det. Så jag slarvar i några dagar nu och tränar bara så pass mycket som mina höfter pallar med. Sen tar jag nya tag igen när jag har vilat upp mig!

Låt inte bakslagen styra, se till det som går bra istället. Det är ok att ha kortare "slarvperioder" och att va atrött och less ibland.
Ta några dagar och bara strunta i alla regler, gör som du vill! Jag lovar att det är lättare att sköta sig länge om man ibland får ge vika för sina sämre sidor.

Det funkar i alla fall för mig och jag tänker njuta av att vara negatib och äta fel i några dagar innan jag blir stenhård igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0