Inte bra...

Nu måste jag verkligen skärpa mig och skriva lite mer här! Jag är ingen vidare bloggare;)

Har inte just några kul recept att bjuda på idag heller, mest för att jag vill publicera det jag har på lur med bilder och jag har inte fört över dem till datorn än.

Men jag kan tipsa om ett litet botemedel mot sötsuget! Dels är det helt ok att ta en sked jordnlötssmör när suget kryper sig på, gott är det också. Sen kan jag rekommendera Marabou Premiums nya 70% choklad, den som är smaksatt med pecannötter och havssalt -helt suverän!

Nu börjar ju våren krypa fram på riktigt, det är nu vi ska passa på att vara ute och motionera! Ut och gå, eller spring, och passa samtidigt på att lapa i er lite sol och en massa frisk härlig luft. Ställ bilen i garaget och gå till jobbet och kan ni inte det, ta en promenix på lunchrasten. Härlig vårluft gör underverk för såväl själen som figuren;)

Jag ska försöka kika in och bjuda på ett recept på GI-scones senare i veckan. Ha det bäst tills vi ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0