Ännu en vecka...

Ännu en vecka har passerat utan att jag tagit mig för att blogga, vi får nog stå ut med helguppdateringar ett tag;)

Ni har väl inte glömt att ni fortfarande kan gå in och hitta recept i den gamla bloggen?
Här är en länk till en av mina favoriter: http://cajjotgi.blogspot.com/2010/10/fredgasgott.html

Det va det vi mumsade i oss till middag idag, sen vart det fruktsallad och grädde till efterrätt. Yummie:)

I helgen ska jag försöka lägga upp nåt nytt recept med bild. Har en del saker jag planerar att testa och experimentera med och om det blir bra så delar jag med mig snart.

Kan även tipsa om aftonbladets bilagstidning Hälsa, i den finns kanonmycket bra träningstips och recept.


Jag tror minsann det va allt för idag! I'll be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0